Bij het te koop zetten van een woning zijn vrij veel gegevens en aktes nodig. Maar doordat wij alle aktes van het Kadaster voor je opvragen, heb jij daar geen omkijken meer naar en is de lijst een stuk korter.
Het enige wat we van jou nodig hebben is:
Kopie legitimatiebewijs van alle eigenaren van de woning
Ingevulde lijst van zaken die je mee wilt verkopen (wordt door ons toegestuurd)
Ingevulde vragenlijst van de NVM (wordt door ons toegestuurd)
En als je in een appartement woont aanvullend:
Ingevulde VvE vragenlijst (wordt door ons toegestuurd)
Documenten van de Vereniging van Eigenaren
Zaken als de akte van levering, splitsingsakte, kadastrale gegevens van de woning, en alle andere benodigde aktes, vragen wij voor je op.
Wil je weten wat we allemaal nog meer voor je doen? Vraag dan een informatiegesprek aan. We helpen je graag verder!
Hiervoor ontvang je een zeer uitgebreid pakket aan diensten en een professionele fotoreportage van jouw huis!