Zelf huis verkopen

Over bestellen en betalen

Bestellen en betalen

U kunt uw woning aanmelden via onze website. Dit doet u via de knop rechts, start met de verkoop. U wordt gevraagd uw gegevens in te vullen en de verkoopopdracht te geven. Nadat u uw gegevens ingevuld heeft zult u een betaling moeten voltooien om uw woning ook daadwerkelijk in de verkoop te plaatsen. U betaald altijd een vaste lage courtage van €750,- inclusief btw. Extra diensten kunt u toevoegen aan de bestelling of later bijbestellen. Betalingen worden uitgevoerd door onze partner IcePay en kunnen zowel via iDeal, creditcard, PayPal of bankoverschrijving worden voldaan.

payments

Betalen in termijnen

Bent u niet in de gelegenheid om in één keer het volledige bedrag van €750,- te voldoen? Neem dan contact op met ons kantoor. We bespreken graag de mogelijkheden met u om de courtage gespreid te betalen.

Na de bestelling

Zodra de bestelling is geplaatst en betaald, ontvangt u een bevestiging van ons per e-mail. In deze e-mail is tevens de factuur opgenomen.

Binnen drie werkdagen zal er contact worden opgenomen om een afspraak te maken met de NVM taxateur. Deze komt persoonlijk bij u langs voor de woningopname.

Het inrichten van uw woningadvertentie

U kunt nu beginnen met het inrichten van uw woningadvertentie. Op de inlog-pagina maakt u een MijnNVM-account aan. Hiermee komt u in uw persoonlijke online NVM omgeving terecht. U voert hier de kenmerken van uw woning in, de aanbiedingstekst en u kunt de gemaakte foto’s uploaden. Het aantal foto’s dat u kunt plaatsen is onbeperkt.

Heeft u reeds een vrijblijvend MijnNVM-account aangemaakt? Log dan in met uw eerder aangemaakte login-gegevens. Dit account en de reeds ingevoerde gegevens worden bij het geven van de verkoopopdracht gewoon bewaard. U kunt dan gewoon verder gaan met het compleet maken en afronden van uw woningadvertentie.