Klachtenprocedure

Klachtenprocedure | Zelfverkopen.nl

Bij Zelfverkopen.nl vinden we de kwaliteit van onze dienstverlening en de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Dat vinden we erg vervelend en willen we graag verhelpen. Wij doen onze uiterste best om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Het indienen van een klacht

Wanneer u een opmerking heeft over de dienstverlening van Zelfverkopen.nl, dan kunt u ons altijd bellen, mailen of schrijven via onderstaande contactgegevens. Indien u formeel een klacht wilt indienen dan vragen wij u deze per mail of per post te versturen.

Zelfverkopen.nl
t.a.v.  Klantenservice
Postbus 2030
1000 CA Amsterdam
T 088 2350100
E info@zelfverkopen.nl

Klachtafhandeling

We zorgen voor een snelle afhandeling van een klacht. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie. We behandelen uw klacht als volgt:

  • We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • We nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
  • We komen de gemaakte afspraken na.
  • We kijken hoe we onze dienstverlening kunnen aanscherpen om de klacht in de toekomst te voorkomen.